Положення про конкурс «Кращий клас школи, району, області» у 2010 – 2011 навчальному році 1. Загальні положення: Актуальність проблеми: учнівське самоврядування через шкільну президентську службу у Новоукраїнській ЗШ І-ІІІ ступенів проводить третій рік конкурс «Кращий клас школи», який допоміг вирішити кілька важливих навчально-виховних цілей: підвищення рівня успішності класного колективу, самоствердження і реалізація більшості учнів як особистості, згуртованості класу через проведення колективних творчих справ (КТС), репрезентація учнівського колективу як групи однодумців, що здатна реалізувати значимі соціальні проекти.
Декларація толерантності Багімової Ганни Дмитрівни, учениці 9 класу, прем’єр-міністра Шкільної президентської служби «Держава – це ми»
Преамбула
Всі люди народилися вільними й рівними за своєю гідністю та правами. Вони наділені розумом і совістю та повинні діяти один стосовно одного в дусі братерства. Декларація Прав Людини, 1948, стаття 1.
Складний і суперечливий світ, у який я вступаю, потребує від кожного якостей лідера, вміння працювати в команді, вирішувати ділові та життєві конфлікти. Саме терпиме ставлення до думки чи позиції тих, хто живе і працює поруч, буде визначальним у реалізації ідей життєтворчості. Я поважаю права та свободи тих людей, хто намагається втілити свої життєві проекти. З розумінням сприймаю думки, переконання, дії інших людей, але завжди відстоюю свою позицію, хоча іноді можу зробити крок назустріч примиренню.
Формування основних компетентностей учнів у освітньому просторі сільської школи
Освітній простір сільської школи
Завдання школи: формування життєвих компетенцій особистості, підготовка учнів до успішної самореалізації в сучасному житті.
Мета:створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України – патріота своєї держави, який усвідомлює свою належність до сучасної світової цивілізації, чітко орієнтується в сучасних реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлений до життя і праці у ХХІ столітті
Зміст навчання: формування життєвих компетентостей через інтерактивні форми, виховання позитивної «Я-концепції» випускника
Форми роботи: ажурна пилка, мозковий штурм, коло ідей, вільний мікрофон, акваріум
Результати навчання: високий рівень знань випускників, сформованість основних життєвих компетенцій
Творча робота учениці 8 класу Новоукраїнської ЗШ І-ІІІ ступенів до Всеукраїнського конкурсу шкільних творів на тему «Безсмертний подвиг українського народу» цілком відповідає темі, має чітко виражену ідейну спрямованість. Жанр учениця визначила – драматичний твір-роздум, бо у ньому поєднуються елементи драми та власні роздуми автора. На мою думку, це цілком виправдано, бо для нас важлива обєктивна думка очевидців тих років. а також громадянська позиція молоді щодо висвітлення подій Великої Вітчизняної.