|
Всего материалов в каталоге: 46 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 4 5 » |
https://youtu.be/6SnYGN5URyI |
Матеріали для відкритого уроку в 10 класі
Дорожня карта уроку в 10 класі
«Навчання – це особиста справа, але державної ваги»
- Форма заняття:
дискусія - (розгляд, дослідження) - це публічне обговорення якогось спірного питання на зборах, у пресі тощо.
диспут - (міркую, сперечаюсь) - публічна суперечка, дискусія на наукову, суспільно важливу тему.
мозкова атака – форма уроку, за якої учні швидко вирішують важливі питання (навіщо – як – що).
- ЗНО – це форма контролю самоосвітньої діяльності випускників школи.
- Теза: Учень стає особистістю, громадянином України тільки тоді, коли усвідомлює відповідальність за результати навчання, використовує набутий досвід, враховує поради вчителів.
А-1.
-
-
Приклад (л-р, історія) –
Проблема –
Цитати -
- ’язка - способи поєднання (А-1 + приклад), (А-2 + проблема), (А-3 + цитати)
Висновок – твір- речення
«Навчання – особиста (1) справа випускників, що стають громадянами в суспільстві (2), яке об’єктивно (3) оцінює кожного; комунікативні вміння особистості допомагають вирішувати життєві та ділові конфлікти(4) – бути успішним і щасливим (5)».
- – теза, 2,3,4 – аргументи, 5 – висновок.
|
Аналіз уроку української мови |
Надаємо журнали для учасників конкурсу "Кращий клас району" |
Положення про конкурс «Кращий клас школи, району, області» у 2010 – 2011 навчальному році 1. Загальні положення: Актуальність проблеми: учнівське самоврядування через шкільну президентську службу у Новоукраїнській ЗШ І-ІІІ ступенів проводить третій рік конкурс «Кращий клас школи», який допоміг вирішити кілька важливих навчально-виховних цілей: підвищення рівня успішності класного колективу, самоствердження і реалізація більшості учнів як особистості, згуртованості класу через проведення колективних творчих справ (КТС), репрезентація учнівського колективу як групи однодумців, що здатна реалізувати значимі соціальні проекти. |
Цікавий сценарій для випускників 4, 9 та 11 класів |
Декларація толерантності Багімової Ганни Дмитрівни, учениці 9 класу, прем’єр-міністра Шкільної президентської служби «Держава – це ми»
Преамбула
Всі люди народилися вільними й рівними за своєю гідністю та правами. Вони наділені розумом і совістю та повинні діяти один стосовно одного в дусі братерства. Декларація Прав Людини, 1948, стаття 1.
Складний і суперечливий світ, у який я вступаю, потребує від кожного якостей лідера, вміння працювати в команді, вирішувати ділові та життєві конфлікти. Саме терпиме ставлення до думки чи позиції тих, хто живе і працює поруч, буде визначальним у реалізації ідей життєтворчості. Я поважаю права та свободи тих людей, хто намагається втілити свої життєві проекти. З розумінням сприймаю думки, переконання, дії інших людей, але завжди відстоюю свою позицію, хоча іноді можу зробити крок назустріч примиренню. |
Тема. Складнопідрядні речення Мета: створити умови для узагальнення матеріалу з теми «Складнопідрядне реченнями», формувати вміння визначати вид підрядності; сприяти розвитку логічного мислення, уваги; удосконалювати навички синтаксичного розбору складнопідрядних речень, креслення схем речень; збагачувати уяву, емоційну сферу; впливати на виховання любові до майбутньої професії. Тип уроку: урок узагальнення, захист навчального проекту Обладнання: підручники, опорні конспекти, творчі завдання, оформлені навчальні проекти, презентації, комп’ютери, проектор, інтерактивна дошка |
Модель уроку з використанням ІКТ 1. Етап створення позитивного настрою Організаційний момент та мотивація навчальної діяльності Інформаційна складова – план уроку, завдання, стратегія для учнів (матеріали записані на сторінках інтерактивної дошки) |
|
|