Пятница, 17.05.2024, 04:59

Школа - щасливий берег дитинства

Приветствую Вас Гость

Поиск
Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Меню сайта
Категории каталога
Мои файлы [36]
Шкільна презедентська служба [10]
Учнівське самоврядування "Держава - це ми"
Главная » Файлы » Мои файлы

Аналіз уроку
[ ] 07.09.2014, 17:46

                                   Аналiзу уроку

Предмет, клас   українська мова, 9 клас      Дата   21 грудня 2012   .

Вчитель    Бойко Георгій Володимирович                                           .

Мета вiдвiдування     рівень засвоєння учнями навчального матеріалу, формування мовленнєвої компетентності  .

Тема уроку    Складнопідрядне речення (узагальнення матеріалу).

Мета уроку:   створити умови для узагальнення матеріалу з теми  «Складнопідрядне реченнями», формувати вміння визначати вид підрядності; сприяти розвитку логічного мислення, уваги; удосконалювати навички синтаксичного розбору складнопідрядних речень, креслення схем речень; збагачувати уяву, емоційну сферу; впливати на  виховання любові до майбутньої професії.

                    Планування i комплекс розв’язування

                                      задач уроку.  

1. Визначення теми i мети: правильно.

Вiдповiднiсть програмним вимогам: вiдповiдає.   

    Взаємозалежнiсть навчальної, виховної i розвиваючої мети: повна.

2. Тип уроку : урок узагальнення.

3. Оцiнка структури уроку :  Урок побудовано з методичної точки зору правильно, всі елементи вмотивовані.   

4. Перевiрка присутнiх: зроблена.

5. Опитування пройденого матерiалу:

Метод - бiля дошки, з мiсця,   програмоване.

Форма - iндивiдуальна, групова, фронтальна, письмова.

Формулювання запитань - чiтко, вичерпно.

Опитано    14 учнів з 15 присутніх на уроці                              

Виставлено оцiнок    14 учнів отримали оцінки: 5 учнів – 10 балів, 2 – 8 балів, 3 учні – 6 балів, 4 учні – 5 балів.                                                               .

Правильнiсть i мотивацiя оцiнок: правильнi, мотивованi.

6. Систематизація вивченого матерiалу.

- Науковий рiвень: високий.

- Доступнiсть викладу: повна.

- Зв’язок з життям: високий.

- Мова вчителя: багата, емоцiйна, , логiчна, чiтка.

7. Забезпечення мiжпредметних зв’язкiв.

З яким предметом   українська література, історія, інформатика       .

Доцiльне

8.Забезпечення зворотного зв’язку:  опитування,  наведення прикладiв,  виконання вправ, письмове опитування.

Засвосння матерiалу учнями:  добре,.

Викликано пiд час пояснення:    3 учні захищали власні проекти з теми «Складнопідрядні речення»                                             .

9.Наочнiсть: кiлькiсть  - достатня,

ефективнiсть - висока.

10. Хронометраж уроку:

- орг. момент   2 хвилини                                                                             .

- перевірка домашнього завдання 15 хвилин                                        .

- систематизація навчального матеріалу (захист проектів) 15 хвилин     .

- корекція знань, підсумок уроку  10 хвилин                                        .

- домашнє завдання ( об’єм, характер, iнструктаж)       3 хвилини                      .

11. Мiкроклiмат уроку: сприяв засвоєнню знань, активiзував пiзнавальну дiяльнiсть,  допомагав  нормальнiй роботi класу  у плані систематизації навчального матеріалу та формуванню мовленнєвої компетентності учнів  .

12. Створення санiтарно-гiгiєнiчних умов:

- свiтловий, повiтряний, тепловий:  так, створені. 

- попередження стомленостi дiтей: проведена фізкультхвилинка, різноманітні форми роботи на уроці.

- дотримання Т. Б. Учні працювали за ПК 10-20 хвилин, що відповідає нормі для учнів 9 класу.

- слiдкування за осанкою i зором: так, здійснювалося .

13. Обгрунтованiсть i взаємозв’язок мiж етапами уроку: логiчний.

14. Досягнення мети уроку: повна.

  Зауваження до уроку:позитивн     учні засвоїли навчальний матеріал на достатньому рівні, про що свідчать відповіді на уроці, виконання тестових завдань, захист навчальних проектів. Більшість учнів класу вільно володіють навичками введення тексту, його редагування, створюють багато структурні презентації, вміють захищати власні навчальні проекти, вільно працюють з інтерактивною дошкою .

недолiки:  деякі учні не в повній мірі засвоїли тему (2 учні не змогли виконати правильно синтаксичний розбір, слабо засвоїли теоретичний матеріал), мало було критичних зауважень щодо якості виконаних проектів (наявні орфографічні помилки у роботах учнів) .

пiдсумкова оцінка -  добре.

15. Рекомендацiї:   провести індивідуальні консультації з учнями в плані засвоєння теми на достатньому рівні, продовжити роботу з підготовки до ДПА, формувати вміння сприймати текст на слух, контролювати орфоепічний режим .

Аналіз склала  заступник директора з НВР  Бойко І. М.

                                                                                                             (пiдпис)

                                                                                               (печатка школи)

 

З аналiзом ознайомлений                                                 (пiдпис)

                                                          Бойко Георгій Володимирович    

 

 

Категория: Мои файлы | Добавил: schoolnovoukrai
Просмотров: 648 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: