|
В категории материалов: 36 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 4 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
https://youtu.be/6SnYGN5URyI |
Матеріали для відкритого уроку в 10 класі
Дорожня карта уроку в 10 класі
«Навчання – це особиста справа, але державної ваги»
- Форма заняття:
дискусія - (розгляд, дослідження) - це публічне обговорення якогось спірного питання на зборах, у пресі тощо.
диспут - (міркую, сперечаюсь) - публічна суперечка, дискусія на наукову, суспільно важливу тему.
мозкова атака – форма уроку, за якої учні швидко вирішують важливі питання (навіщо – як – що).
- ЗНО – це форма контролю самоосвітньої діяльності випускників школи.
- Теза: Учень стає особистістю, громадянином України тільки тоді, коли усвідомлює відповідальність за результати навчання, використовує набутий досвід, враховує поради вчителів.
А-1.
-
-
Приклад (л-р, історія) –
Проблема –
Цитати -
- ’язка - способи поєднання (А-1 + приклад), (А-2 + проблема), (А-3 + цитати)
Висновок – твір- речення
«Навчання – особиста (1) справа випускників, що стають громадянами в суспільстві (2), яке об’єктивно (3) оцінює кожного; комунікативні вміння особистості допомагають вирішувати життєві та ділові конфлікти(4) – бути успішним і щасливим (5)».
- – теза, 2,3,4 – аргументи, 5 – висновок.
|
Аналіз уроку української мови |
Тема. Складнопідрядні речення Мета: створити умови для узагальнення матеріалу з теми «Складнопідрядне реченнями», формувати вміння визначати вид підрядності; сприяти розвитку логічного мислення, уваги; удосконалювати навички синтаксичного розбору складнопідрядних речень, креслення схем речень; збагачувати уяву, емоційну сферу; впливати на виховання любові до майбутньої професії. Тип уроку: урок узагальнення, захист навчального проекту Обладнання: підручники, опорні конспекти, творчі завдання, оформлені навчальні проекти, презентації, комп’ютери, проектор, інтерактивна дошка |
Модель уроку з використанням ІКТ 1. Етап створення позитивного настрою Організаційний момент та мотивація навчальної діяльності Інформаційна складова – план уроку, завдання, стратегія для учнів (матеріали записані на сторінках інтерактивної дошки) |
Відкритий урок з української мови у 9 класі
Тема. Складнопідрядні речення
Мета: створити умови для узагальнення матеріалу з теми «Складнопідрядне реченнями», формувати вміння визначати вид підрядності; сприяти розвитку логічного мислення, уваги; удосконалювати навички синтаксичного розбору складнопідрядних речень, креслення схем речень; збагачувати уяву, емоційну сферу; впливати на виховання любові до майбутньої професії. |
Іван Котляревський (1769 - 1838) Творча спадщина У 1798 р. було надруковано три частини поеми І. Котляревського «Енеїда». Твір став першою ластівкою нової української літератури. У 1809 р. вийшла четверта частина твору, 1822 р. - п'ята, у 1825 - 1826 рр. поему було завершено повністю, у 1842 р. (після смерті письменника) - видано. Використавши сюжет поеми римського поета Вергілія, Котляревський травестував його, наповнив національним змістом і створив цілком оригінальний твір, у якому з енциклопедичною широтою й точністю відобразив життя й побут українського народу. Твір написаний живою розмовною мовою, легким, грайливим і жартівливим віршем. Головне достоїнство «Енеїди» - яскравий національний колорит, різнобічне зображення життя усіх верств суспільства XVIII ст., передусім козацтва, його боротьби за державність після зруйнування Запорозької Січі в 1775 р. |
. Іван Котляревський. «Енеїда», «Наталка Полтавка» Вихід першої частини «Енеїди» І. Котляревського, написаної живою української мовою, знаменував початок нової української літератури. Розрізняють три періоди розвитку нової української літератури: 1) перших десятиліть XIX ст.; 2) 40 - 60-х років XIX ст.; 3) 70 - 90-х років XIX ст. Нова українська література: - розвивалася шляхом народності; - зазнала впливу сентименталізму й романтизму - літературних напрямів, що прийшли із Заходу; - на першому плані - протест народу проти соціального й національного гноблення; - принесла нові теми: соціальної та національної неволі, спільної боротьби трудящих проти царату, запроданства частини козацької старшини; - нові образи: народних месників, жінки-страдниці, сатиричні образи царів, панів - лібералів; - нові жанри: ліро-епічна поема, віршована байка, балада, соціальна та історична повісті, реалістична драма, громадянська та інтимна лірика. |
Алгоритм виконання роботи:
прочитати текст п'єси "Наталка Полтавка"
повторити теоретичний матеріал
переглянути опорний конспект з теми "Творчість Котляревського"
виконати тестові завдання
повідомити вчителя про виконання |
|
|