Новоукраїнська ЗОШ 1-111 ступенів
Прес-клуб “Крокус”
Проект фінансово-економічної гри “День менеджера”
Проблема: входження молодої людини в соціум за умов ринкових відносин.
Експертиза проблеми: опитування учнів з метою виявлення рівня зацікавленості цим проектом, підготовка пілотних проектів та міні-проектів економічних ігор.
Шляхи вирішення проблеми: фінансово-економічна гра, підготовка колажу “Світ сучасних професій”, створення ідеальної моделі ринку.
Фінансове забезпечення проекту: власні кошти, аукціон знань, робота обмінного пункту валюти.
Тези виступу керівника фінансово-економічної гри Вілянської Наталії
1. Підготовка та проведення КТС потребує фінансового забезпечення, молодь також має добре орієнтуватися в складних ринкових відносинах, знати про нові професії сьогодення – тому нами було підготовлено для реалізації проект гри у формі дня самоврядування – “День менеджера”.
2. Була зібрана інформація про професію менеджера, виготовлена газета, де поміщалася інформація про те, де і як можна опанувати тією чи іншою професією.
3. У школі створювалися ідеальні умови для діяльності учнів в умовах ринку, вводилася власна валюта – “школярик”, почала діяти біржа праці, власний банк, школіція, рекламне агентство, відкривалися приватні підприємства, діяв обмінний пункт валюти.
4. Кожен учасник гри міг власними знаннями заробити “школярики”, відкрити рахунок у банку – і вільно використовувати ці кошти: під час аукціону, у кафе, на розваги.
5. Проведений був диспут на тему “Альтернативна вартість навчання”, де Коновалова Оксана відстоювала думку про те, що знання купити не можна, а її опонент Хижня Юлії – говорила про те, що зараз усе продається. Бойко Світлана навела цікаву думку про те, що платимо ми гроші за оцінку (тобто – за повітря), а от знання, як і здоров’я купити неможливо.
6. Найскладніше завдання, яке так і не знайшло повного розв’язання – скільки коштують конкретні знання і якому матеріальному продукту вони еквівалентні.
7. Нелегкою виявилася робота у працівників біржі праці: саме вони здійснювали прийом на роботу. Кожен учень повинен був скласти резюме, пройти співбесіду, підписати договір про оплату праці.
8. Сама гра виявила прогалини у знаннях учнів, особливо економічних, невміння користуватися перевагами моделі штучного ринку, бо у реальному житті за все потрібно буде платити не віртуальні “школярики”, а гривні. Та вона дала практичні вміння тим, хто завтра будуватиме міцну сім’ю та незалежну (фінансово) Україну.
|