Четверг, 06.02.2025, 21:06

Школа - щасливий берег дитинства

Приветствую Вас Гость

Поиск
Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Меню сайта
Категории каталога
Мои статьи [5]
Авторська школа "Філолог" [15]
Технології інтерактивного навчання, інформаційно-комунікативні технології на уроках мови та літератури
Главная » Статьи » Авторська школа "Філолог"

Проект фінансово-економічної гри “День менеджера”

Новоукраїнська ЗОШ 1-111 ступенів

Прес-клуб “Крокус”

Проект фінансово-економічної гри “День менеджера”

 

Проблема: входження молодої людини в соціум за умов ринкових відносин.

 

Експертиза проблеми: опитування учнів з метою виявлення рівня зацікавленості цим проектом, підготовка пілотних проектів та міні-проектів  економічних ігор.

 

Шляхи вирішення проблеми: фінансово-економічна гра, підготовка колажу “Світ сучасних професій”, створення ідеальної моделі ринку.

 

Фінансове забезпечення проекту: власні кошти, аукціон знань, робота обмінного пункту валюти.

 

Тези виступу керівника фінансово-економічної гри Вілянської Наталії

 

1. Підготовка та проведення КТС потребує фінансового забезпечення, молодь також має добре орієнтуватися в складних ринкових відносинах, знати про нові професії сьогодення – тому нами було підготовлено для реалізації проект гри у формі дня самоврядування – “День менеджера”.

2. Була зібрана інформація про професію менеджера, виготовлена газета, де поміщалася інформація про те, де і як можна опанувати тією чи іншою професією.

3. У школі створювалися ідеальні умови для діяльності учнів в умовах ринку, вводилася власна валюта – “школярик”, почала діяти біржа праці, власний банк, школіція, рекламне агентство, відкривалися приватні підприємства, діяв обмінний пункт валюти.

4. Кожен учасник гри міг власними знаннями заробити “школярики”, відкрити рахунок у банку – і вільно використовувати ці кошти: під час аукціону, у кафе, на розваги.

5. Проведений був диспут на тему “Альтернативна вартість навчання”, де Коновалова Оксана відстоювала думку про те, що знання купити не можна, а її опонент Хижня Юлії – говорила про те, що зараз усе продається. Бойко Світлана навела цікаву думку про те, що платимо ми гроші за оцінку (тобто – за повітря), а от знання, як і здоровя купити  неможливо.

6. Найскладніше завдання, яке так і не знайшло повного розвязання – скільки коштують конкретні знання і якому матеріальному продукту вони еквівалентні.

7. Нелегкою виявилася робота у працівників біржі праці: саме вони здійснювали прийом на роботу. Кожен учень повинен був скласти резюме, пройти співбесіду, підписати договір про оплату праці.

8. Сама гра виявила прогалини у знаннях учнів, особливо економічних, невміння користуватися перевагами моделі штучного ринку, бо у реальному житті за все потрібно буде платити не віртуальні “школярики”, а гривні. Та вона дала практичні вміння тим, хто завтра будуватиме міцну сімю та незалежну (фінансово) Україну.

Категория: Авторська школа "Філолог" | Добавил: schoolnovoukrai (12.03.2009)
Просмотров: 1054 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: