Пятница, 18.07.2025, 16:53

Школа - щасливий берег дитинства

Приветствую Вас Гость

Поиск
Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Меню сайта
Категории каталога
Мои статьи [5]
Авторська школа "Філолог" [15]
Технології інтерактивного навчання, інформаційно-комунікативні технології на уроках мови та літератури
Главная » Статьи » Авторська школа "Філолог"

Активні прийоми роботи на уроці

 

 Активні форми роботи учнів на уроці літератури

( за твором І. Котляревського “Наталка Полтавка”)

 

1.     Моделювання навчальних ситуацій за текстом художнього твору.

1-1.          Учень говорить від імені Петра.

1-2.          Реагує на репліки Возного.

1-3.          Трансформує висловлювання Виборного.

1-4.          Складають діалог Наталка – мати, не відступаючи від канви сюжету.

 

2.     Учень-режисер аматорського театру, який має право змінювати фінал пєси, вносити корективи у сюжет драми, вводити нових персонажів, змінювати музичне оформлення, декорації та костюми.

2-1. Змінений сюжет: Наталка одружується з багатим Тетерваковським, живе щасливо і заможно, інколи згадуючи про Петра. Той пішов блукати світом. Згодом про нього всі забули. Справді правдива картина із сучасного життя.

2-2. Підбір пісень до сучасного трактування образу Наталки, возного, Миколи.

2-3. Показ модельного одягу до сучасної пєси “Наталка Полтавка”.

 

3.     Творча робота над трансформацією окремих сцен.

3-1. Наталка одружується з возним, а вже потім до села приходить Петро.

3-2. Внесення до сюжету твору елементів пригодницького роману: викрадення Наталки, переслідування закоханих, щасливий кінець – весілля.

3-3. Доповнення сюжету елементами сучасних кінофільмів: Петро потрапляє до в’язниці, Наталка викрадає ключі у “нового українця Тетері”, чесний міліціонер Микола вивозить закоханих за кордон, віддає гроші “Тетері”, але в останню хвилину гине від кулі найманого вбивці “Воза”.

3-4. Створення коміксу за сюжетом пєси.

3-5. Перенесення місця подій та перевдягання героїв.

4.     Твір-речення: “Умій чекати своє кохання, збережи велич душі та мужність серця – і доля тобі усміхнеться весільними піснями.”

5.     Моделювання власного життя, використовуючи сюжетні лінії художнього твору.

6.     Написання життєвого міні-проекту “ Я розумію (не розумію) мотиви вчинків Наталки чи Петра”.

7.     Монолог Наталки : “Я – горда і чесна, безкомпромісна і смілива”.

 

 

 

 

 

 

Категория: Авторська школа "Філолог" | Добавил: schoolnovoukrai (11.03.2009)
Просмотров: 1545 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: