Т -4 11 КЛАС
Проект вивчення теми
Текст. Будова тексту. Засоби риторики
Блок-1. Теоретичний матеріал. Лінгвістична ЗЛ
Система навчальних цілей: знати матеріал про текст, його будову скласти опорний конспект, підібрати систему вправ для удосконалення мовленнєвої компетенції, виконати успішно контрольну роботу, систематизувати знання про ССЦ, абзац і текст.
Блок-2. Комунікативна ЗЛ. Компетенція комунікативна: вміння спілкуватися в групі, виробляти колективні рішення, враховувати думку однокласника з вивченої теми, вміти користуватися у власному мовленні цілісним висловлюванням, що за будовою відповідає тексту.
Блок-3. Компетенція інформаційна: знайти інформацію про текст, поєднати її з теоретичним матеріалом про ССЦ та абзац, передати цю інформацію у вигляді МНТ (модель навчальної теми).
Блок-4. Цілепокладання: оволодіти різними способами інтелектуальної діяльності, спробувати себе в різних видах діяльності, навчитися застосовувати отримані знання для вирішення нових проблем, систематизувати вивчений матеріал, адаптувати його до власних потреб.
Блок-5. Навчальні ситуації: теоретичний матеріал засвоюємо самостійно -( 2 - 4 - всі разом). Складання пам’ятки для виступу перед аудиторією.
Блок-6. Сьогодні на уроці ми зможемо навчитися:
Цінувати: власні знання, роботу інших, турботу вчителя.
Знати: теоретичний матеріал про текст, виражальні засоби його.
Уміти: працювати у парі над проблемою.
Блок-7. Тренувальні вправи. Полікультурна компетенція.
Підготувати творчу вставку до переказу «Більший за самого себе» у вигляді підготовленого виступу перед аудиторією, використовуючи цитати з творчості Василя Симоненка. Скласти план виступу та записати ключові фрази.
Блок-8. Компетенція саморозвитку. Підготувати теоретичний матеріал до тематичної атестації у вигляді опорного конспекту. Запропонувати для роботи лінійний алгоритм, визначивши передумову його.
Блок-9. Ділова компетенція. Написати рецензію на творчу вставку, дати оцінку роботі своїх однокласників.
Блок-10. Комунікативна компетенція. Скласти діалог, підготувати систему запитань до аудіювання тексту, написати виступ у вигляді творчої вставки.
Блок-11. Оцінювання. Рівень навченості:
Рівень особистісного зростання:
Блок-12. Перспективність. Поєднати вивчений матеріал з уже відомим, укласти його у систему знань про текст. Написати 4 варіанти творчої вставки, або одну ( трансформовану у виступ перед аудиторією).
|